Recenze (224)
Alles Gute (2009) (seriál)
Tyhle díly mi už zas tak moc vtipný nepřipadají. nevím, čím to je..
Mrazík (1964)
Vánoce si bez toho prostě nepředstavim. Ale co, vždyť to má takový nějaký svoje kouzlo :)
Krokodýl Dundee (1986)
Jak já ho milovala, když jsem byla malá. Bohužel to nějak opadlo, ale asi jako u většiny filmů, který jsem v dětství milovala. Pořád to má ale svoje kouzlo.
Forrest Gump (1994)
Jo, je to fajn film. Ale 5* tomu nedam uz jen proto, jak moc je precenovanej, stejne tak jako Pulp fiction.
Vánoce v Cesmínově (2008)
Kdybych byla mladsi, asi by se mi to libilo. Bohuzel je tolik podobnych filmu..
Moje super úžasné šestnáctiny (2005) (seriál)
Proc to berete tak vazne? Vzdyt je to jejich vec. Jsou rozmazleny. Berte to trosku s nadhledem :) Me se to libi. Mit narozky, kam mi prijdou hvezdy, ktery pozvu. ou. Kdo by to nechtel :)
Šunka, šunka (1992)
dik, uz ne.. hrozna nuda
Pád do tmy (2005)
můj nejoblíbenější horor :) Do jeskyní mě už nikdy nikdo nedostane ani do těch, kde s váma choděj průvodci a skupiny o 30ti lidech, protože při mym štěstí by se tam nějakej zmutovanej glum určitě od někud vynořil a zabil by mě ( :D ) Ne, teď vážně - prostředí a všechno okolo - černočerná tma, malý ztísněný postory, nedejchatelno díky prachu, ztratit cestu - nemá to chybu, pro mě teda ne. ( A do jeskyní mě vážně nikdo nedostane :D )
Michael Jackson's This Is It (2009)
je to prostě král. ať si si říká kdo chce co chce o tomhle dokumentu. pro mě 5*
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Kdyby tam nehráli herci, který tam hrajou, bylo by to minimálně o 2* míň. takže - :))