Recenze (221)
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Ne, že by to byla taková sláva, ale vůbec jsem se nenudila, a body navíc jsou za hezkého misionáře i jeho příběh, a taky za to, že tam už nestrašili ti dva z předchozích dílů. (Orlando Bloom a Keira Knightley)
So This Is Progress (1991) (TV film)
docela zajímavé postřehy o historii a o tom, jak si myslíme, že dnes jsme na tom lépe.
Ságy Vikingů (2011)
Napřed jsem si myslela, že jsem viděla jiný dokument, protože podle komentáře a popisku, to znělo slibně. Ale galerie mi potvrdila, že je to ta hrůza, kterou jsem viděla. Měla jsem problém to dokoukat. Prázdné kecy, líbivá krajinka, hodně hraných scének, a hlavně mně velmi nesymptická žena, která to celé uváděla. Předčítání ze ság, kde překlad běhá po jednotlivých slovech na obrazovce a blbě se sleduje, mě fakt neoslovilo. Jednu hvězdičku dávám za krajinu a za pár lidí, kteří tam promluvili něco moudra, a trochu tuhle bídu pozvedli.
Naglinn (2008)
Při scénách se zaraženým hřebíkem se mi dělalo trochu špatně, ale hlavní hrdina hrál pak dokonale zmateného, a scéna, když se dostavil na zasedání vlády a nevěděl, která bije, byla fakt dobrá.
Kassinn (2007)
Chlapík se na svoje narozeniny probudí, a na stole je obrovská krabice. Je to dárek k narozeninám, a v krabici je nějaká nahá žena. Chudák je z toho nešťastný, tak řeší s kamarádem, co mu jí dal, jak se jí zbavit. Z ženy nevidíme ani kousek, ale z příběhu vyplývá, že to je nějaká jiná, než mu zamýšlel dát. Každopádně je to slabota s hloupou zápletkou. Video je zde, ale nejsou tam titulky. http://vimeo.com/22335200
Strážci - Watchmen (2009)
Váhala jsem mezi a dvěmi a třemi hvězdami. Film je hezky udělaný, to ano, znělka je výborná, ale celkově mě tento film namíchnul. A to namíchnutí trvá už několik dní, a tak jdu s hodnocením dolů. Nicméně mě pobavila sexuální scéna, kdy se dotyčný na nic nezmůže, a až poté co si navleče kostým a spáchá nějaký ten hrdinský skutek, tak mu to zafunguje i jinde. Někteří lidé potřebují holt speciální stimulaci. Jinak byl film hodně divný s ještě divnějším koncem. Komix neznám, a ani ho číst nehodlám.
Labyrint (1986)
David Bowie, jako sympatický záporák. On prostě umí vypadat skvěle i v příšerném kostýmu a háru. Ale i ostatní se mi líbili. Na tento film jsem se dlouho těšila a nezklamal. Zasloužených 5 hvězd.
Klub únosců (2002)
Pohodový film se svižným tempem, doplněný skvělou hudbou. Bavila jsem se od začátku do konce. Hlavní hrdinové byli moc sympatičtí a hráli přesvědčivě. Doporučuji.
Wat's Pig (1996)
Nejvíc jsem stejně fandila prasátku. :-)
Thor (2011)
Je to sice hrozná blbost, ale pěkně udělaná. S mytologií tam je společného jen málo, a tak vždycky, když tam byl nějaký naprostý nesmysl, musela jsem si v hlavě opakovat: je to podle komiksu, je to podle komiksu...