Recenze (180)
Green Lantern (2011)
Taková pěkně udělaná zelená blbost... víc se mi teda líbila ta žlutá zlá barva, ale nebyla to moc pěkná žlutá :/ Co víc říct o zbytečném filmu než zbytečné věci :))
Transformers 3 (2011)
Klobouk dolů za vizuální ztvárnění Bayových vlhkých snů o robotech milujících street dance, tím pro mě výčet kladů nejspíš končí... Mám pocit, že o něco podobného jako Decepticoni, se snažil už před více jak 20 lety Trhač v Želvách Ninja a mám pocit, že to tenkrát mělo silnější scénář :D Nemůžu pořádně najít slova, abych popsal, jak na mě působily hlavní postavy, to byl prostě ústav na vycházce. A ještě musím vyzdvihnout obrovskou úlohu jekotu ve filmu, jelikož stopáž jekotu postav v Transformers 3 dokonce značně převyšovala stopáž replik oné modelky, jejíž jméno neznám a znát nechci!
Sen (2008)
Tentokrát jen velmi krátce musím vyzdvihnout docela silnej závěr a nádech mystery, kterej u posledních počinů chyběl...
Dech (2007)
V tomhle snímku mému jihokorejskému oblíbenci trochu dochází dech, nicméně opět připravil úžasnou výpravu do zákoutí litských pocitů a tužeb... pro ty, co se občas nebojí nějaké té artovky, můžu zase jen doporučit.
San geng 2 (2004)
Film, kterej jsem odkládal víc jak 6 dlouhejch let a čekal na to správný rozpoložení mysli. Bohužel mi nepřinesl to, co jsem od něj očekával... Poselství příběhů mi přišlo hrozně povrchní, myslím si, že minimálně Miike s Parkem mohli příběhy přivést k hlubšímu poselství a použít k tomu o špetku víc naturalizmu, jak jsem od tohohle snímku celou tu dobu očekával.
Los ojos de Julia (2010)
Tak pan režisér nechal od prvního snímku v podstatě stejný stejný koncept a zpracoval ho o něco profesionálněji a poutavěji, nicméně to bylo zbytečně dlouhý, natahovaný a od druhé půlky jsem velmi často sledoval kolik ještě zbývá do konce.
X-Men: První třída (2011)
Jsem naprosto spokojen... nic nepřebývalo, nic nechybělo, všechno, co mělo být vyprávěno, bylo řečeno, od začátku do konce nechybělo tempo a hlavně jsem neměl ani chvilkové pocity nudy.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Totální nálož fakt pitomejch dialogů, ale jinak šíleně zábavnej kousek!
Bráchova holka (2009)
Jedna z těch nenápadných festivalových perel, která člověka svým jednoduchým a uvěřitelným vyobrazením složitých lidských osudů, totálně dostane. Miluju kousky podobné tomuhle.
Mother's Day (2010)
Další přírůstek do rodiny exploitation, v základu velice dobře zvládnutý napínavý thriller. Doporučuju všem, kterým nevadí, když se tvůrci ve filmu naprosto s ničím neserou.