Recenze (218)
El Condor (1970)
Takový trochu jiný western.
Frekvence (2000)
Zajímavý námět, ale ubohý americký happyend.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Hrozná nuda, děj se vleče nebo úplně chybí. 100 minut se při tomto filmu jeví jako tři hodiny a k tomu a úděsná hudba.
Stahující se smyčka (1984)
Na Eastwooda slabé.
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Docela jsem se pobavil.
Magnum Force (1973)
Starej dobrej Harry Callahan. I po létech špička.
Krůček k vraždě (2001) (seriál)
Další z kvalitních britských detektivek.
Královna Sumuru (2003)
To snad "tvůrci" ani nemyslí vážně, pětiletý dítě by to natočilo lépe.
Nejlepší gangster (2000)
Nudný film, který zaujme jen několika bezúčelně zařazenými krvavými scénami.
Americká krása (1999)
Tak tenhle film mě nijak neoslovil.