Recenze (14)
Hazard srdcí (1987) (TV film)
Můj nejoblíbenější romantický film. No a Justin ani po letech neztrácí nic na svém šarmu.
Bestie z hlubin (1990)
Dvěma slovy - ztráta času !!!!!!!!!!
Riddick: Kronika temna (2004)
Pokračování je slabší, ale klidně se na něj znovu podívám.
Černočerná tma (2000)
Sci-fi moc nemusím, ale tenhle filmeček mě nadchl. No a Vin Diesel !
Ali G Indahouse - Film (2002)
Od začátku jsem čekala na scénu, které bych se opravdu zasmála. Marně. Znovu bych se na to nedívala.
40 let panic (2005)
Podle názvu jsem čekala víc. Nakonec je z toho průměrná komedie.
Jezero smrti (2008)
Po shlédnutí tohoto filmu si hodně rozmyslím místo své příští dovolené. Dost mě některé scény překvapily a večeři bych si rozhodně k němu nechystala.
Supersmradi - Malí Géniové 2 (2004)
Větší ptákovinu aby člověk pohledal!
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Komedie, která je opravdu praštěná, ale dlouho jsem se tak nezasmála. Narozdíl od prvního dílu.
Nulová šance (1988) (seriál)
Když jsem ho viděla poprvé, byla jsem naprosto nadšená. Teď jsem si ho připomněla a moje nadšení trochu opadlo. I přesto jsem ho s chutí dokoukala.