Recenze (272)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Hlavní hrdina se mi do role moc nehodil, ale jinak to hodnotím mnohem líp než transformers, pokud mohu srovnávat. perfektní.
Patrola (2012)
tvrdá dřina, respekt všem cajtům.
Velký Gatsby (2013)
Zajímavý film s docela jednoduchým dějem. Bavil jsem se a i kdyby byl o hodinu delší, nepoznal bych to. :)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Pěkně rychlá sračka, která už není o tuningovaných autech, jak to mam rád. V polovině filmu jsem se nudil a některé sci-fi scény mě doslova rozesmály ( i zbytek kina).
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
skvělé. Jako velký fanda jsem si to užil na tisíc %.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Bohužel jsem nikdy nezískal to divácké pouto k tomuto seriálku. Ale jinak zajímavý, a zábavný, komentující aktuální dění.
Ctihodný občan (2009)
Skvělá nakládačka vy*ebanému americkému systému.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Pro mě nejlepší F&F
Prostředníci (2009)
Zajímavý příběh... Nebýt tak barvitého vypravěče a Luka Wilsona tak bych se v zařazení o komedii vubec nebavil, ale Wilson mi pořád patří do Absurdistánu :D.. ..
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Má to známku Star Wars a patří to do hlavní hexalogie... z Principu se pod 5 * nedá jít. :) .