Recenze (233)
Macaulay Culkin Eating a Slice of Pizza (2013)
Kulkine, ty nejsi Andy!
Prostřeno! (2010) (pořad)
Největší sbírka tragédů musí dostat plnou palbu.
Kmeny - Rainbow (2015) (epizoda)
Tohle jako dokument už vypadalo. Ten afektovaný klučina mi teda nesedl, ale zpracované to bylo obstojně.
Kmeny - Hooligans (2015) (epizoda)
Dokument? Opravdu? Dokument?
Paddington (2014)
docela pěkný, 75%
Just Before I Go (2014)
na pohodu 70%
O rodičích a dětech (2007)
Zajímavé, vtipné, bohužel místy nuda. A "výkon" tý ženský tomu ještě ubírá na tempu. Aspoň, že ukázala kozy. Ale v součtu se mi to líbilo.
Želvy Ninja (2014)
Jednu za snahu. Bay si asi řekl, že zničí další dětské vzpomínky na oblíbený seriál.
Světová válka Z (2013)
Gustík. 70% První půlka s otevřenou hubou. Ani jsem nečekal, že takle nastoupí už od startu.
Miluj souseda svého (2014)
Mě se to líbilo. I když ten patos na konci... Ale jo, Bill je dobrej a ten floutek taky.