Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Film jsem viděl v roce1997 a bylo mi 13let,od té doby jsem nezažil silnější filmový zážitek.
Matrix (1999)
Kultovka která nemá slabé místo asi v ničem,možná jen ve dvou pokračováních.
Forrest Gump (1994)
Napsat originální komentář k tomuto filmu je už asi nemožné a to je asi tak všechno co jsem vám chtěl říct.
Zelená míle (1999)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Asi nejlepší western co jsem vyděl,nechybí ani humor a konečná scéna je nezapomenutelná i oba hlavní hrdinové.