Poslední recenze (33)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Strach u mne vystridal naprostej uzas. Pri vzpomince na 80. leta, kdy me MM doslova rozstrelil a pri zkusenostech co nekteri dobytci dokazou udelat s remejkama, desil jsem se momentu az si budu muset dat tuhle predelavku. Po par minutach me to zarvalo do kresla a nebyl jsem schopnej ani sahnout po cigaru. Tatrovka porad do plnejch, Hardy nemluvil, Therons eyes luxusni a vizualka naprosto vyslapana k dokonalosti (vysleplej kytarak na ksandach byl majstrstyk z jinyho sveta). Chci dat 6, chci 6...!!!
Země zítřka (2015)
Slo by prosim pridat, jako finalni hodnoceni, "ranni prujem"? Tenhle vylizanej spektakl by se tam vyjimal jak rit na kastrol. Neuveritelnej hnus....
Americký sniper (2014)
"proč to musíš dělat?" (rozuměj: jet na dalších 9 měsíců do Iráku) "protože tohle je nejlepší země na světě a já ji musím bránit. nebo snad chceš aby Al-Kajd stála před Washingtonem nebo Los Angeles!?" ..... "už jsi udělal dost, teď tě rodina potřebuje tady..." "tady to počká, tam ne!" atd.,atd.... Klasický "brainwashingový" námět a film. Nic proti Chrisovi Kyle, protože to nejspíš myslel v realu doopravdy, ale ten film je v podstatě o ničem i když dobře udělaný. Bradley stojí - čumí, leží - střílí, mluví - holé věty.... Děs. Samozřejmě tam nějaký Oscar politicky upadne a zvíší ne návštěvnost náborových kanceláří USArmy, ale toť vše. Za rok po tomhle - byť Eastwoodem slušně režijně odvedeném - vejplachu neštěkne ani pes. Ty dvě "stars" jsou za Eastwooda a Siennu Miler. (pruhy mam z toho jinde)