Recenze (138)
Telefonní budka (2002)
prodavači pizzy nemají lehký život.
Šťastné a Veselé (2005)
párkrát mě zamrazilo. mohli být přátelé, kdyby se potkali za jiných okolností.
Pán much (1990)
mráz mi běhal po zádech, jak se ze vzorných vojenských kadetů staly šelmy...
Yamato - Loď smrti (2005)
nevyužité téma. prolínání minulosti s přítomností evokovalo titanic, ale rozpočet byl určitě nižší, což bylo znát.
Neskutečné historky (1976) (seriál)
skvělý humor, každé další slovo je zbytečné.
Oběti války (1989)
silnmé téma, velice zdařile zpracované. m.j.fox umí zahrát i chlapa, co se jen nepotlouká v čase.
Anglický pacient (1996)
páté hvězdičce zabránila délka...
Osudový dotek (2004)
výborný film na téma "hráči se smrtí"
Nebezpečné známosti (1988)
těžko se vyhnout srovnání s formanovým valmontem. kdyby existovala seriózní anketa, kdo který film preferuje s ohledem na to, který viděl první?
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
sexy upírka a dobrá hudba.