Recenze (522)
Hlad (2008)
Opravdu nechutné, realistické záběry, které zanechají dojem. Jen nevím, proč jsem například musela pět minut koukat jak někdo zametá podlahu. Některé scény mi bohužel přišly trochu mimo a hlavně tedy nudné.
Yes Man (2008)
50%
Pí a jeho život (2012)
Pro mě bohužel poměrně zklamání, protože zatímco kniha je naprosto geniální literární počin, po jejímž konci vše do detailu zapadne do sebe a vy o ní přemýšlíte - no nejspíš do konce života. A která je hlavně psychologicky, logicky reálná. Film je prostě počítačová fantasy, které chybí patřičná hloubka a vyznění prostě není zdaleka takové. Navíc mi sice vyloženě nevadí, že si režisér některé věci přidal a jiné zase ubral, ale že tam přidal zrovna to, že se hlavní hrdina zamiluje? Copak opravdu existuje nějaká trapná filmová příručka, která říká, že pravidlem číslo 1 je přidání big love - jinak filmy nemůžou jít do kin. 65% A vřele doporučuju knihu jako jednu z těch, které si musíte přečíst než umřete. :)
Mistr (2012)
Jako vážně? Nepochopila jsem děj ani smysl tohoto filmu a neskutečně jsem se nudila. 20%
Argo (2012)
Výborné 80%
Sezení (2012)
70% příběh pěkný, ale tomu zpracování chyběly emoce na pravých místech.
Psycho (1960)
Nevím jestli bylo ku prospěchu či opaku vidět toto až po filmu Hitchcock. Nicméně dobrý nápad. Ale psycho to moc nebylo. :) 70%
Hitchcock (2012)
Já myslím, že to byl celkem originální životopis o Hitchovi. 70%
30 minut po půlnoci (2012)
Zajímavé 70%
Let (2012)
Ten film bavil, což je jeho velké plus. Ale ta provázanost s bohem ho šíleně stahuje dolů. 70%