Recenze (257)
Tiché místo (2018)
Podobný problém jako s Ulicí Cloverfield 10. Tzn. velmi zajímavý námět, ale horší realizace. A tím nemyslím víc akčních scén, ale přidat na napětí a atmosféře. Každopádně na dvojku se těším.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Dvě fantastické scény s Vaderem a Mikkelsen. Zbytek si nálepku "Star Wars" nezaslouží, protože v té šedi průměrnosti není o co stát.
Marťan (2015)
Kdyby to bylo o hodinu kratší, tak bych milerád lupl 4 hvězdy. Takhle jen spokojené 3* za film, který je sice precizní, ale na můj vkus až moc nudný.
John Wick 2 (2017)
John Matrix 21. století. Jenže zatímco Arnie v Komandu hláškuje a každý kill je kultovní záležitostí, Keanu Reeves sází headshoty po desítkách a mezi záplavou naprosto neschopných nepřátel se najde jen málo zapamatováníhodných okamžiků. Ve videohře by tohle fungovalo na výbornou, ve filmu však velmi brzy nastává zívačka, když už od začátku je jasné, jak to celé dopadne. Lepší průměr.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Příjemné překvapení. Na původní trilogii s Tobey Maguirem sice nemá, ale hlavně akční scény jsou nápaditě parádní. Škoda že finále je odfláklé až běda a až moc okatě odkazující na pokračování, kterého se bezesporu brzy dočkáme.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Parádní rozjezd ubíjí bezradnost scénáře v druhé polovině a závěr "to be continued..."
Halloween II (1981)
Atmosféra a napětí prvního dílu jsou ty tam, místo nich nastupuje standardní vyvražďovací schéma, které je hloupoučky slaboduché a postavy pitomé až běda.
Wonder Woman (2017)
Solidní úvod na ostrově totálně zabila bitva nácků s Amazonkami. Pokud jsem si do té doby říkal "hmm, vypadá to celkem zajímavě", tak pak už bylo jen "aha, tak nic". Je to to samé jako Batman vs Superman, jen ještě hloupější, naivnější a nesmyslnější.
Mělčiny (2016)
Těžko se lze ubránit dojmu, že to mohlo být mnohem lepší. Takové 127 hodin působilo daleko uceleněji. I tak ale slušná jednohubka.
Warcraft: První střet (2016)
Wowko jsem sice hrál, lore ale moc neznám, což si myslím že je hlavní problém téhle adaptace, která je zcela zřejmě určená divákům, kteří už předem vědí vo co go. Neználek jako já se v přehršelu postav ztrácel a film se ani v nejmenším nepokouší někoho náležitě představit, popř. vysvětlit kdo je vlastně kdo, jaké má motivace, atd. Taky je vidět že se hodně stříhalo, aby se toho do těch dvou hodin vešlo co možná nejvíc.