Recenze (108)
Senna (2010)
Hooodně silnej dokument! Viděl jsem obě verze a ani u prodloužený jsem se nenudil. Trošku smůla je, že víte jak to dopadne :-( a přiznám se, že u konce jsem brečel jak malá holka. Jedno z nejjasnějších hodnocení jaký jsem tady kdy dal.
Matrix (1999)
Podle mého názoru asi nejvíc kultovní film za všech co doposud byly natočeny. Tenhle film prostě udal směr akčních scifi filmů na dalších cca 20 let.
Podfu(c)k (2000)
Stylish as fuck!
Dexter (2006) (seriál)
Kultovní seriál jak blázen!!
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
U nás celkem nedoceněný seriál.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Drží si to kvalitu! :-)
Apokalypsa: 2. světová válka (2009) (seriál)
úžasnej dokumentární cyklus plnej záběrů, který jsem snad nikde neviděl(a to jsem viděl na toto téma hodně dokumentů). A navíc to je barevný!! :-D
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Tenhle seriál bych fakt povinně pouštěl v hodinách dějepisu.
Loose Change 2nd Edition (2006)
Neříkám, že tomu věřím, ale některý "fakta" byly zajimavý a těch 82 minut uběhlo rychle, ale musí se to brát trochu s rezervou. ;-)
Garfield 2 (2006)
Ptám se proč? PROČ????