Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
V okamžiku kdy začala hrát opera v rozhlase sem pochopil, že to je skvost.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Cesta do bolivie, scéna na kole, skok do rokle....to sou prostě momenty, které se nezapomínají...
Obvyklí podezřelí (1995)
Naprosto geniální film! Skvělá hudba Johna Ottmana, úžasné herecké výkony, především Spacey s Del Torem opět válí a skvělý záporák Kayser Soze! Absolutní strop Bryana Singera a žánru Krimi a Thriller.
Nelítostný souboj (1995)
Co říct k filmu ke kterému bylo už všechno řečeno? Nejlepší herecký esa všech dob Al Pacino a Rober De Niro stojící proti sobě. Jde si snad představit něco ještě více stylovějšího? Nemám slov. Chci dát více hvězd!!!
Světáci (1969)
Vetřelci (1986)
Nóóóó, tak tohle byla jízda!!!
Strážci - Watchmen (2009)
Už při první scéně, kdy umírá komediant mi bylo jasný, že to pro mě bude asi fakt zážitek. Po té následovali úvodní titulky a už sem nepochyboval, že pravděpodobně film zařadím do mých top...ještě že se to ke konci nepodělalo.
Big Lebowski (1998)
Film, kterej je neskutečně ujetej! Bridges podle mýho předvádí výkon desetiletí.
Sunshine (2007)
Především vizuální stránka a hudba Johna Murphyho dělá tento film, tím čím je, a to sice nádherná podívanou.
Zodiac (2007)
Neuvěřitelný!! Ta mrazivá atmosféra sedmdesátek, kterou Fincher vytvořil bere dech. Skvělá kamera a neustálý pošmourno tomu dodává tu správnou depresi, kterou tenkrát zažíval asi každý obyvatel SF. Líbí se mi, že se to Fincher nesnažil dělat přehnaně akční a držel se přesně faktů, tím pádem od půlky filmu se už nestane žádná vraždy a jen se vyšetřuje a prověřuje a když už to vypadá, že nic přelomového nemůže přijít, tak "PRÁSK" nastane konec, který to celý zase úplně rozseká. A úvodní a závěrečná písnička Donovan - Hurdy Gurdy Man jen podtrhuje to, co jsem výše napsal. "Goooood byeeee"