Poslední recenze (36)
Den zrady (2011)
Přes poměrně utahanou první polovinu nakonec hodně slušné drama sledující střet politiky, propagandy a médií. Výkony Clooneyho (spíše herecké než režijní) a hlavně Goslinga (stejně jako v Drive je to jeho chvíle) dostávají průměrný námět o level výš.
Drive (2011)
Veskrze banální storka se díky Refnově režii vyšvihla mezi kinozážitky roku. Psychedelický zážitek s osmdesátkovými synťáky v současném stylu a mezi tím proplétající se Ryan Gosling, který je možná na holky, možná na kluky, možná mazanej, možná pěkná bukvice, každopádně herecky v úžasné formě.
Tři dny ke svobodě (2010)
Starosvětská, přesto potěšující žánrovka, pro milovníky Uprchlíka povinná záležitost. (Tady doslova) Těžká váha Russel Crowe nebo hudba Dannyho Elfmana plus (hlavně v druhé polovině filmu) hodně svižná režie Paula Haggise fungují pohromadě výborně.