Recenze (226)
Městečko South Park (1997) (seriál)
Tak autoři tohoto dílka se opravdu neserou s nikým a s ničím.
Podstata strachu (2008) (seriál)
Tento seriál má své klady i zápory. Místy se najdou i slabší díly, ale když už se něco povede, tak to stojí za to. dávám 90%
Dexter (2006) (seriál)
Naprosto úchvatně natočený seriál o sériovém "kladném" vrahovi. Skvělé herecký výkony. Úroveň seriálu neupadá ani v dalších sériích. Naopak považuju třetí sérii za bezkonkurenčně nejlepší.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Tak tohle je pro mě srdcovka. Rimsy a Listy
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004) (seriál)
Tak tento seriál mě dostal. Pro někoho odpad. Pro mě je to boží dílo, při některých dílech jsem smíchy padal ze židle. U mě 100%. Hlavně díky skvělému doktorovi Sanchezovi v podání Matta Berryho. Skvělý počin Richarda Ayoadeho.
Black Books (2000) (seriál)
Tento seriál jsem si zamiloval díky skvělým hereckým výkonům všech aktérů a hlavně díky neotřelému humoru v podání despotického opilce Bernarda.