Recenze (226)
Sirotčinec (2007)
Další z řady výborných španělských horrorů. Skvělá atmosféra v bývalém sirotčinci a do toho výborná Belén Rueda. Takto si představuju duchařinu jak řemen .
Vražedná terapie (2001)
Super atmosféra a sejdou se nám tady dvě velké hvězdy kriminálek ve Vegas a Miami.
Strašidelný palác (1963)
Velice dobrý mix AE Poa a Lovecrafta. Jelikož jsem příznivcem těchto autorů. Nemohl jsem si nechat tento film ujít. Už jen ze zajímavosti, jak Roger Corman bude tyto dva autory kombinovat. Každopádně jsem byl z filmu nadšený. Můžu ho jen doporučit. O zábavu se pak dále stará geniální Vincent Price.
Dravci (1999)
Skvela atmosfera, skvele prostredi a hlavne uzasna muzika.
Resident Evil (2002)
Podle mě je to skvělá akční zombie vyvražďovačka. Na tohle se podívám rád vždycky. Nenudil jsem se ani minutu.
Valentýnská pomsta (1981)
Celkem zajímavý kanadský počin. Jelikož jsem měl tu čest a viděl tento film v necenzurované verzi. Tak za gore efekty musím dát 90%. Vrah byl celkem nekompromisní a jeho krumpáč nelítostný :-).
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
Nejlepší díl z celé hellraiser série.
Co se vlastně stalo s Baby Jane? (1962)
Excelentní ukázka terorizování invalidní sestry stárnoucí dětskou hvězdou. 95%
Historky hrůzy (1962)
Skvěle jsem si užil tyto adaptace povídek Alana Edgara Poa. Asi nejlepší scéna pro mě byla s geniálním someliérem Vincentem Pricem, když vypukl degustační souboj.
Suspiria (1977)
Suspiria, je jedním z mých nejoblíbenějších horrorů. Argento v tomto filmu předvádí skvělou vizuálně strhující podívanou, která je podtržená skvělou hudbou v podání Argentovi dvorní soundtrackové skupiny Goblins, z jejichž tvorby na tomto filmu musím ocenit dvě skladby. A to skladby Suspiria a Blind Concert. Každopádně celá triologie Le Tre Madri má u mě 95%. V každém díle mám svou oblíbenou scénu a v Suspirii u mě vede Argentův styl vypořádání se se slepým pianistou.