Oblíbené seriály (8)
Hra o trůny (2011)
To si prostě nevybereš... Čekal jsem až do třetí sezony(která se zatím zdála nejslabší), ale teď už úplně klidně 5*
Jistě, pane ministře (1980)
Jistě, pane premiére (1986)
Útěk z vězení (2005)
Black Books (2000)
Vikingové (2013)
Komentář mažu, je to hrozná dějově-kvalitativní houpačka, asi tak... Nahoru - Dolů
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Není moc seriálů, ve kterých je druhá sezona ještě lepší než ta první a proto dávám 5*, respekt... (lehký SPOILER) Jen ještě musím dodat, že není nic horšího, než když si v seriálu oblíbíte dvě postavy daleko více než ty ostatní a na konci jedna z nich zabije tu druhou, to je pěkně na ... nic. Trošku škoda, asi mi bude v další sezoně chybět...
Temný případ (2014)
Temné, temné... Ale za pět! Co taky jiného čekat od dua McConaughey&Harrelson, že...