Recenze (107)
Bídníci (2012)
Perfektné!!!
Muž z oceli (2013)
Asi najlepšia verzia zatiaľ
Vedlejší účinky (2013)
Paráda zaujímavé až do samého konca.
Univerzita pro příšerky (2013)
U nás doma má veľký úspech ;)
Kouzelníci (2013)
Riadna paródia na ,,mágov" .... takú blbinu som už dlho nevidela...
Podfukáři (2013)
Odychovka
Oči války (2009)
Potlačenie nepríjemných spomienok a celý priebeh zmierenia sa s realitou - je úžasný...
Hon (2012)
Kruté ako dokážeme niekoho odsúdiť a takmer popraviť bez toho, aby sme ho vypočuli či sa skúsili na vec pozrieť z jeho uhla pohľadu...je až zarážajúce,ako málo stačí...
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Mne sa tento film veľmi páčil, trochu som sa v postave Liz našla ;)
Tajemství kruhu (2011) (seriál)
Tak z tohto som asi vyrástla, ale pre spomienku na staré časy dve hviezdičky :)