Recenze (103)
Expendables: Postradatelní (2010)
Příběh za 3*, z nostalgie za 4*
Gothika (2003)
Nejvíc mě vystrašil vzhled Halle Berry kterou jsem dříve pokládal za vcelku atraktivní. Jinak laciný scénář, laciné efekty, laciný film.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Opravdu pěkný a vzhledem k obsahu i zábavný film. Doporučuji především fanouškům Quentina Tarantina
Rytíři nebes (2006)
Není to špatné, k tomuhle filmu jsem byl ze začátku skeptický, zvlášť po shlédnutí traileru ve kterém bylo každé němeské letadlo červený trojplošník, ale po shlédnutí musím uznat že když člověk ignoruje realitu a "americké" trademarky tak se mu dostane pohodové zábavy na jeden večer která neurazí
Hrdinové (2006) (seriál)
Americká seriálová tvorba je rok co rok lepší a lepší a Heroes jsou jenom třešnička na dortu
Léa Parkerová (2004) (seriál)
Hlavní hrdinka, která má nepoměrně větší hlavu k jejímu anorektickému tělu denodenně řeže do bezvědomí metrákový lumpy kteří mají svaly neúměrně velké k hlavě.
Corky Romano - Noční můra mafie (2001)
Peter Falk, Peter Berg, Chris Penn?!? Proboha na čem ujížděli když se upsali tomuhle filmu?!!!
Panic je nanic (2006)
1* za to že Šárka nezpívala:-) Jinak děs a bída
Futurama (1999) (seriál)
Im walking on sunshhhhiiiiiine!!!
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
No nevím nevím bylo tam hodně vtipných momentů ale ještě víc trapných a nechutných takže jako celek 3*. Co se musí nechat je originální nápad to se cení