Recenze (1 209)
Salon Kitty (1976)
Brass se nechal strhnout italskou vlnou Nazisploitation, byť se Salon Kitty nedá považovat za typického představitele této zvláštní škatulky a od Brasse to je paradoxně jeden z jeho lepších kousků.
Kôya no Dacchi waifu (1967)
Roots of Japanese torture sexploitations.
Hustler Squad (1976)
Filipínci pojali lascivní téma příliš vážně a vznikla bohapustá nuda.
Maid in Sweden (1971)
Švédská adult scéna 70. let má určitě zajímavější kousky.
Bohyně lásky kanibalů (1978)
D'Amato zase ukecal nějaký coury, odjel s nimi na dovolenou do Karibiku, sesmolil z toho 5 filmů a tohle je jeden z nich.
Sukeban guerilla (1972)
Lehce přihlouplá komedie s holkama, co mají potetovaný levý prso a neustále se mezi sebou rvou. Když si to necháš ujít, nic se nestane.
Sukeban: Kankain dassó (1973)
Poměrně vyměklý exploiťák z japonského studia Tōei.
Cut-Throat Kommandoss (1969)
Jsou tam nacisti, nahatý ženský a je to stupidní, takže film splňuje všechny atributy Nazisploitation, přesto bych ho do tohoto ranku neházel. Je to tak strašně podivnej film, že vůbec nevím kam s ním a co si o něm myslet, nicméně musím přiznat, že jsem se celkem bavil.
Ryôshoku (1983)
V mučeníčku byli Japonci vždycky nadčasoví.
Topâzu (1992)
Výborné japonské pinku eiga, které se odehrává kolem jedné submisivní kopretinky, co se nechá týrat stupidníma macho týpkama. Dějově se toho ve filmu moc neděje, což je dobře, protože na naivním příběhu padá spousta slušných japonských sexploiterů.