Recenze (63)
Sekretářka (2002)
Jak je Maggie Gyllenhaal v Temném Rytíři odpudivá, tady je zatraceně sexy. Doufám, že nejsem ve skrytu duše na S/M...
Ken Park (2002)
Okatá snaha šokovat. Tu i onde se to povede, ale člověk si říká, takhle extrémní věci se normálním lidem nedějí...
8. míle (2002)
Rap můžu a Eminem jako herec příjemně překvapil v dobře zvládnutém snímku plném ostré hudby a ostrých hochů. Koho ale nenávidím je Evan Jones. Všude hraje takové idioty, že mám nutkání vyhodit televizi z okna kdykoliv se objeví na obrazovce.
Matrix Revolutions (2003)
Skvostné zakončení mé nejoblíbenější sci-fi trilogie. Procesory evidentně dostaly pořádně pokouřit, protože takové triky nikde neuvidíte... Akce nadupaná, příběh uspokojivě uzavřený... akorát ty poslední 3 minuty bych raději neviděl.
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Solidní akčák, nepřinášející zhola nic nového. Zabaví, ale velice rychle na něj zapomenete.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Velice umně natočené dobrodružství jedné lodi a její posádky. Crowe a Bettany prakticky neslezou z plátna, ale to je jen dobře. Charakterním herectvím již tak výborně napsaným ústředním postavám skvěle dodávají na uvěřitelnosti. Příběh střídá adrenalinové akční momenty s chvilkami oddechu, ale o nudě nemůže být řeč. Film, který si rozhodně zaslouží místo v mé top20.
Poslední samuraj (2003)
Zde toho nelze moc vytknout. Z každého záběru čiší láska k filmu.
Gothika (2003)
Z nějakého důvodu na mě tento thriller velice silně dolehl...
Návrat do Cold Mountain (2003)
Nádherný snímek plný emocí.
Já, robot (2004)
Pro mě srdeční záležitost s neobyčejně cool Smithem. Film na kterém zaboha nemohu najít vadu.