Recenze (63)
Collateral (2004)
Ó, ano, svět nájemných zabijáků nebude nikdy takový jako dřív poté, co se objevil prošedivělý Cruise v Collateral. Velice sugestivě a zručně natočené krimi.
Svět zítřka (2004)
Setsakramentsky stylová scifárna s mými oblíbenými herci. Požitek.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Možná jsem divnej, ale bavilo mě to. Ani příběh mi nepřipadal pitomej. Dobrá akce a slušné tempo. Nevadilo by mi víc gore efektů, ale což...
Úžasňákovi (2004)
Vyspělý animák a skvělá zábava.
Mnichov (2005)
Naprosto intenzivní zážitek. Kamera neuhýbá ani před těmi nejsyrovějšími detaily, úžasná dobová atmosféra a velice atraktivní a citlivě zpracované téma.
Gejša (2005)
Jedním slovem - krása. Krásná hlavní hrdinka, krásné ostatní hrdinky, krásný příběh, krásné prostředí... Krásný film.
Capote (2005)
Jen neuvěřitelně procítěné Hoffmanovo herectví dělá z obyčejné biografie ne-zase-až-tak pro našince známého Trumana Capoteho vynikající film. Zasloužený Oscar.
Karcoolka (2005)
Překombinovaná experimentální slátanina se slušným koeficientem zábavnosti, plynoucím z povedeného parodování všem dobře známé povídy.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Poněkud vykastrovaná pohádka... Přišla mi na rozdíl od jedničky prostě bez duše. Někdo jde někam a je u toho hrozně vtipnej. Ne že bych se ani jednou nezasmál, ale čekal jsem víc.
V jako Vendeta (2005)
Film, který mě dostal... Atraktivní a neokoukané prostředí totalitní Británie, myšlenka boje za svobodu, výborní herci... A ani mi tolik nescházelo více akce. Ta co se dostavila, měla nápad a styl. Jedna z mých srdcovek.