Oblíbené filmy (10)
Pátý element (1997)
Vetřelci (1986)
Leon (1994)
Věc (1982)
Drž hubu! (2003)
Total Recall (1990)
Horizont události (1997)
Symptom Pandorum (2009)
Po dlouhé době pro mě výborně koukatelné horrorové sci-fi ve vesmírné lodi. Nerad přirovnávám filmy, ale tento skvostný kousek má porovnatelnou atmosféru s filmy jako jsou Alien (a jeho pokračování), či Horizont události. Než zkouknete film, tak se hlavně nepiďte(existuje tohle slovo?) po zakončení filmu, jelikož Christian Alvart si připravil nádherné zakončení. :)
Resident Evil (2002)
Demolition Man (1993)
Existuje snad něco odpočinkovější než "akčňák" s rebelujícím hrdinou, který nakope zlu sedící část těla? V dnešních letech (píše se rok 2012 :D) mi náramě chybí filmy tohoto typu, kdy má hlavní postava i mužské rysy. Demolition man zasadil světu jednu výraznou myšlenku týkajících se enviromentálních problémů "K čemu jsou sakra ty tři mušle?".