Recenze (132)
Bronson (2008)
"I gave you magic in there!" "Magic? You just pissed on a gypsy in the middle of fucking nowhere."
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Keby neboli skoro všetky časti robené ako cez kopirák možno by som dal aj hviezdičky 4. No časom tento seriál zovšednie a čím dlhšie ho pozeráte, tým viac sa začínate nudiť. Vegas bolo originálnejšie, NY má skvelú atmosféru a hlavne G. Sinisa. A minimálne o tieto veci su tie série lepšie.
Magnolia (1999)
"I'm quietly judging you." Neopísateľne úžasný film, ktorý ma miestami dostával do kolien.
Opilí láskou (2002)
Hudba skvelá, Sandler ešte lepší, pocity mám síce veľmi zmiešané, sú to však pozitívne pocity zmiešané s pocitmi ešte pozitívnejšími. Medzi romantickými komédiami je Opití láskou vrcholom a postava Barryho Egana jedna z tých najzaujímavejších aké som kedy na filmovom plátne videl.
Frigo na mašině (1926)
Na svoju dobu veľkolepá výprava.
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Geniálna satira a najlepší protivojnový film v histórii.
The Miracle of Flight (1974)
LOL
Mojsejovci (2005) (pořad)
stoka
Kinobox (1993) (pořad)
Nie že by som nemal rád Čtvrtníčkov humor, ale starý Kinobox som mal oveľa radšej. Bola to možno moja vôbec najobľúbenejšia relácia .. už len kvôli tej zvučke :-))
Rádio (2009) (seriál)
V dnešnej dobe robiť u nás herca je na guľku do hlavy.