Recenze (310)
Stranger Things (2016) (seriál)
Hororový seriál pro děcka. Strašný herecký výkony. Dobrá hudba. U sedmého dílu jsem ztratil chuť pokračovat dál.
Planeta Česko (2017)
"Kůrovec nezničí nikdy les celý." :D
Mission: Impossible II (2000)
Po letech jsem se k tomuhle kousku vrátil a musím říct, že obrovské zklamání. Film je tak přepálenej trapnou akcí, že z jedničky dělá "komorní film", což se mi líbílo daleko víc.
Toon (2016) (seriál)
Hlavní hrdina byl tak nesympatický, až mě vyloženě sral. Vydržet první díl mě stálo neskutečné nervy, u druhého už jsem to radši zapíchl.
Dark (2017) (seriál)
24 hodin jsem trpěl a furt dokola koukal na to samé, co by se dalo natočit v jedné série. Dějová linka je zmáklá na jedničku, ale když už po 150té slyšíte tři stejné věty, tak to začne srát.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Takovejhle konec se dnes jen tak nevidí.
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
Remorkér hrál jak o život. Pecka
Tvář vody (2017)
Tak proto smrdi rybinou..
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
Z nostalgie..
Můj soused Totoro (1988)
Jedna z prvotin studia Ghibli. Hezký a příjemný film, který mě ale občas nudil. Ale co se dá dělat, na Cestu do fantazie nebo Čarodějku Kiki nedosáhne už asi nic.