Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Za mě jeden z nejkultovnějších filmů vůbec a zároveň předčasný vrchol tvorby Quentina Tarantina, mého vlastně nejoblíbenějšího režiséra. Člověka, který tolik miluje film jako takový a píše tak luxusní dialogy, zkrátka nelze nemilovat, stejně jako právě Pulp Fiction !!
Bohemian Rhapsody (2018)
Už dlouho jsem neodcházel z kina tak spokojený jako dnes. Awesome.
Iron Man 3 (2013)
Nespoutaný Django (2012)
Další parádní Tarantinův kousek, který je sice delší než by možná bylo zdrávo, stejně ovšem rozhodně ani chvíli nenudí ... Tuna materiálu k citování ...
Vlk z Wall Street (2013)
Film, k němuž už ani netřeba něco dodávat ... Skvostný DiCaprio v životní roly !! Stejně skvostný M. Scorsese, ktérý navzdory svému věku natočil " gangsterku " natolik drzou a odvažnou, že by mu to většina mladších kolegů režisérů mohla jen závidět ...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Miluju scifi a zbožňuji Terminátora, který je jako jedná z mála dvojek lepší než ten první film. Cameron věděl, že z Arnieho se stane hvězda. A Arnie dobře věděl, kdo mu k tomuhle cíli pomůže... Právě James Cameron, jeden z největších režisérů všech dob.
Temný rytíř (2008)
Kdyby velký sympaťák Heath Ledger, který byl schopen zahrát uplně cokoliv, nezemřel, zřejmě by tenhle výborný Nolanův film o dalšího Oscara neobohatil.. Dost vysoká cena ovšem !!
Rozpolcený (2016)
Skvělí Thriller ( Horor tak posledních deset minut :( ), skvělá atmosféra, paradní hudba a hlavně úžasný James McAvoy a jeho podání Kevina, který sdíli mysl s dalšími třiadvaceti různými osobnostmi ze kterých poznáme, puntičkářského sadistu Dennise, labilní Patricii s návaly agrese, devítiletého Hedwiga a homosexuálního módního návrháře Barryho což je sice docela málo ale i tak jsem spokojen. Více ze sebe momentálně nedostanu, jelikož jsem trošku Rozpolcený :D
Logan: Wolverine (2017)
Odchod Hugha Jackmana a Patricka Stewarta do X-Menovského důchodu proběhlo se vší parádou, maximalní spokojenost, nic víc není třeba dodávat.