Oblíbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006)
Střet dvou principů: jít podle pravidel a snažit se změnit systém zevnitř? Nebo uspořádat revoluci a změnit všechno? Lelouch Vs Suzaku, pro mě je CG nejlepší anime. Btw, první série se mi líbila víc, protože byla lokální a díky tomu se tvůrci dokázali držet při zemi, nemotali jsme se v nějaké politice či v něčem podobném. Navíc si tvůrci dovolili nasadit volnější tempo, takže jsme měli příležitost si příběh více vychutnávat.
Casshern Sins (2008)
Hra o trůny (2011)
Tengen toppa Gurren Lagann (2007)
Steins;Gate (2011)
První tři díly jsem se v seriálu kompletně ztrácel. Nechápal jsem co a jak, proč ze sebe dělá hlavní hrdina idiota a co se vlastně dějě. Jak se ale seriál rozbíhal a všechno začalo zapadat do sebe, nemohl jsem se od něj odtrhnout. Přiznám se, že poslední dva díly možná byly zbytečné a postavily anime do jiné roviny. Nejenže jsem byl napnutý, ale také jsem se často zasmál a to od srdce. Zkrátka anime jak má být.
GTO (1999)
Seriál mě už dostal prvním dílem, kde bylo parádně vylíčeno, co je Onizuka zač. Kolik učitelů přijde domů ke svým žákům s bouracím kladivem, aby vyřešilo jejich osobní problém? I když asi dva nebo tři díly byly opravdu nudné, převážně jsem se bavil. A co víc, jako táborový vedoucí a člověk, který pracuje s dětmi, velmi oceňuji přístup, který Onizuka zastával, jeho jednání a chování. Fakt super věc.