Poslední recenze (585)
Zdraví prochází žaludkem (2024)
Vítám cokoli, co zlepšuje gramotnost stravování, protože 90% populace chybí. Obzvlášť té české. Setkávám se s tím denně. Hravá forma, která je dělaná jak/i pro děti, což vítám. Otřesné stravovací návyky si totiž dospělí tahají právě z dětství, které jim předali rodiče. A na změnu jim chybí vůle i informace. Všiml jsem si tu komentářů, které tento způsob předávání informací haní- já ho naopak kvituji, protože drtivá většina dospělích se jako retardované děti v otázce stravy chovají a nic jiného než ve stylu "Byl jednou jeden život" jim nepomůže. Horem dolem jim můžete říkat základní pravdy a je to jako házet hrách na zeď. Palec nahoru.
Hrozba smrti (2024)
Oproti originálu unylé a nudné. Gyllenhaal nepředvádí nic proč bychom si ho měli oblíbit, tváří se nonstop jakože cool a nad věcí, ale svoji postavu neumí prodat. Prostě to neni sympoš jako Patrick. Přepálený McGregor šaškuje, jak je mu to vlastní a je to trapné. Nesympatické vedlejší postavy. Bitky jsou k uzoufání se šíleným střihem. Road House se stal kultem- z určitých důvodů. Kdokoli kdo tvrdí, že je to lepší v jakémkoli směru spadl z višně.
Chudáčci (2023)
Prvních 20min jsem si říkal na co jsem to vlezl a že to zřejmě nedám. Posléze jsem dostal neskutečně chytrou, obrazově krásnou s neskutečným humorem dotýkající se baladu o formování svobodné osobnosti. Zároveň jsem nečekal, že by ještě v dnešním Hollywoodu byl někdo natolik odvážný jako Emma Stone. To mě velmi příjemně "šokovalo". Smekám. Existenciální procházka v úchvatném balení. Několikrát jsem plakal smíchy. Mark Ruffalo byl naprosto úžasný. Všechno dokonale sedlo. Zároveň mi záběry připomněly našeho mistra Karla Zemana. Inteligentní, rozverná "pohádka".