Recenze (88)
Bohemian Rhapsody (2018)
Jako hudební film to je perfekní - audio i vizuál. Jako životopisný film o skupině Queen pro fanouška a znalce to v hodně věcech skřípe a má dost nepřesností. Je to prostě vyloženě komerční film...
Smrt ve tmě (2016)
Po hodině a deseti minutách jsem uvažoval o plném hodnocení. Pak s každou další scénou těch 20 minut to šlo čím dál víc do kytek. Nakonec jsem byl hodně rozčarovaný, jak to zase dopadlo...
Hrabě Monte Cristo (2002)
Tak tohle je pro mě jedno z nejhorších zpracování knihy vůbec. To se může líbit asi jen někomu, kdo nečetl...
Bojovník (2015)
Tenhle film ničím nepřekvapí. Není tam nic originálního, přesto jsem se u něho nenudil. V tomto filmu byla pro mě jediná překvapivá věc ohledně děje - alespoň jedna (pak jsem se dozvěděl, že je už v traileru - proto se na trailery nedívám.) Pro mě takový lepší průměr...
Ha-Hov (2007)
Film staví především na vynikajícím scénáři. Navíc trvá hodinu a půl, takže nemá výrazná hluchá místa. Milé překvapení...
Dluh (2010)
Po shlédnutí to byl průměr a 3 hvězdy. Pak jsem viděl originál z r. 2007. Všechno, co se mi na tomto filmu nelíbilo v tom originálním nebylo. Většina scén, co jsem Amíci přidali nestála za nic (např. scéna s vlakem a pokus o převezení doktora). Pro mě opět další z řady hodně nepovedených remaků od Američanů...
Bídníci (2012)
Knihu jsem četl, tohle není úplně špatné zpracování, takový průměr...
Bídníci (1998)
Četl jsem knihu a viděl celkem 7 filmových zpracování, ale tohle nemá s bídníky nic společného. Otřesné zpracování, pěkně po americku...
Bídníci (1958)
Tak tohle zpracování se hodně povedlo. Film se mi moc líbil a ze všech 7 zpracování, co jsem viděl, vypadá zde Cosette asi nejvíce tak, jak jsem si ji podle knížky představoval...