Recenze (495)
Červený drak (2002)
Tak ako všetky filmy s Hannibalom Lecterom, aj tento je nabitý napätím. Toto je navyše nultá časť série, preto každopádne odporúčam vidieť. :D
Osobní spravedlnost (2007)
Film sa mi páčil, má myšlienku hoci je zasadený do trochu netypického prostredia. Odporučam pozrieť.:-)
Kerberos (2005) (TV film)
Najviac sa mi páčil Cerberov hadí chvost...vyzeral síce ako zahradná hadica, ale bola to celkom sranda.
Carlitino tajemství (2004)
Film pôsobí silne laxatívne...pravdepodobne určený pre tých, ktorí majú problém so zápchou. Tak pre týchto ľudí bude tento film znamenať úplnú očistu.:-)
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Mám rád scifi filmy, ale tento mi pripadal ako zly sen... Film, pri ktorom sa mi zastavil rozum...