Recenze (495)
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Lepšie ako jednotka, ale stále to nie je ono...:-)
Záhada Blair Witch (1999)
Tento film mi pripadal veľmi amatersky...škoda slov :-(
Vrána (1994)
Výborný film s originálnym nápadom, odporúčam vidieť :-)
Predátor 2 (1990)
Film nebol zlý, ale je vidieť, že sa jedná o pokračovanie...Kladná stránka tohto filmu bola tá, že som si predátora mohol aj obzrieť, nie tak ako v predchádzajúcej časti, pri ktorej som iba čakal na to, že si ho obzriem :-) Inak Danny Glover mi za hlavnú postavu v tomto filme vôbec nepasoval. Je to sice dobrý herec, ale čakal som Arnolda...
Predátor (1987)
Priemerný akčný film, v ktorom celú dobu čakáte, ako bude vyzerať predátor :-)
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Tak, na tento film som sa tešil ako dieťa na hrkalku...Ostal som však hlboko sklamaný...
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Čakal som úplne niečo iné, ale tento film ma milo prekvapil. Je síce priemerný, ale pozerateľný. Keď tak nad tým rozmýšľam, som zvedavý či bude lepší ako dvojka :-)
Komando (1985)
Svojho času to bol môj najobľúbenejší akčný film.:-) Vtedy som mal 11 rokov a odvtedy sa veľa vecí zmenilo, preto dávam iba 3 hviezdičky. V skutočnosti si film zaslúži viac.:-)
Hvězdná brána (1994)
Jednoducho klasika sci-fi. Som rád, že vznikol aj serál, ale pôvodnemu filmu sa žiaľ nevyrovnal.:-)
Beastmaster 2 - Pán šelem: Branou času (1991)
Keď som bol malý chlapec, tak mojím obľubeným filmom bol Pán šeliem. Preto som si pozrel aj pokračovanie, ale nestojí to za to...