Recenze (10)
Pacifik (2010) (seriál)
Čekal jsem daleko víc. Málo akce, spousta národního cítění.
Ženy v pokušení (2010)
Jednoduše skvělé. Břitký humor, film má spád. Byl jsem z něho nadšený.
Symptom Pandorum (2009)
Film jsem právě dokoukal a musím říct, že mě nezklamal. Má spád, temné interiéry, zkrátka vš co do sci-fi hororu patří. Dávám 5 *.
Generation Kill (2008) (seriál)
Mírně řečeno, jsem z toho zmatený. Spousta řečí, které hraničí s propagandou, zkrátka - pro mě NE.
District 9 (2009)
Tento film mě příjemně překvapil formou pojetí. Skvělé triky, netradiční příběh, stále se bylo na co koukat. Dávám *****.
Ženy (2008)
Tak tenhle film se opravdu nepovedl.
Odpor (2008)
Film je to pěkný a poučný. Zachycuje drsnou válečnou realitu. Závěrečný boj je sice trochu přitažený za vlasy, ale budiž.
Sametoví vrazi (2005)
Velmi dobrý film, odvážný příběh a Michal Dlouhý v excelentním hereckém výkonu pro mě připravili výborný zážitek.
Dobrý voják Švejk (1956)
Prostě skvělé. Filmová klasika z hvězdným obsazením.
Jménem krále (2009)
Jelikož Vondruška je můj oblíbený spisovatel navštívil jsem kino a byl jsem tímto filmem velmi potěšen. Scény jsou nepřikrášlené a je v nich patrný náznak jednoduchosti života ve středověku. Zápletka je taková jaká je, oproti knize je vše pochopitelně zjednodušené. Mé hodnocení je proto: výborný film.