Poslední recenze (78)
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Ono je tam sice "kamaráde", ale já tam cítím "pičo"... :DDD
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Opravdu jsem čekal, že Voyo pro Novu objevilo to kouzlo mini-sérií, které máme všichni tak rádi na jiných VOD a (ne)skončilo to, jako vždycky. Dát tomu ještě jeden díl, příběh nějak smysluplně zakončit, tak 4* - není se o čem bavit, protože mě opravdu bavilo téma, prostředí, charaktery i motiv, který je (v originále "Krále Šumavy" pokroucen sovětskou propagandou).
Blackout (2021) (seriál)
Není to tak dobré, jako knižní předloha, protože vynechali spoustu zajímavých a hlavně technických detailů, na které se kniha zaměřuje. Jsem ale rád, že tento seriál vznikl.
Poslední deníček (1)
Můj názor ?
Dnešním dnem mě ČSFD samo od sebe požádalo o můj názor. I navzdory toho, že jsem neprošel před dávnými dobami testem filmových znalostí... Tak uvidíme jestli toho nebudou litovat...