Recenze (14)
Vlk (2023) (seriál)
Raději si přečtěte od Mo Hayder knížku, která je tisíckrát lepší.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Po shlédnutí 3-hodinové verze měním hodnocení. Existují daleko horší filmy než tenhle, i když tam jsou některé věci naprosto stupidní.
Predátor: Evoluce (2018)
Slátanina jak má být. Gratuluju, pohřbili jste další monstrum z vesmíru.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Scéna ve vězení byla pro mě z celého filmu nejlepší, zbytek už vyprchal. Na to, že akční scény nemají s logikou a fyzikou nic společného, si už člověk zvykl, ale tady byly některé už vysloveně trapné. A jestli v příštím díle udělají z Theronky taky kámošku Torettovic rodinky, tak potěš koště.
Vetřelec: Covenant (2017)
Proč? S takovým původem vetřelce se opravdu nesmířím. Za toto má Ridley u mě obrovské mínus. A eR-kový rating mohl být využit daleko víc než v těch pár scénách, kterých bylo hodně málo.
V domě (2016)
Nu, je vidět, 100 lidí, 100 různých názorů a chutí. Mě tohle sedlo a díky, že nemám půdu. 😃
Logan: Wolverine (2017)
Dle recenzí mě měl film vrazit do sedačky a pustit po skončení titulků. Ne zcela to vyšlo, ale rozhodně se Jackman s rolí, která ho provázela 17 let, rozloučil výborně a nedokážu si představit, že by ho měl kdokoli nahradit. R-rating tomu určitě prospěl co se týče drsnosti (konečně), jen mě osobně vadilo, že jindy slušný, elegantní Profesor X tu mluví jak čuně.
Sedm statečných (2016)
Postavy, ke kterým jsem si za celou dobu nevytvořila žádný vztah, ani k jedné jediné. Hodina půl nudného čekání na akci, která sice stojí za shlédnutí (to rozhodně ano), ale to je dost málo.
V zajetí démonů 2 (2016)
Skvělá hudba, výborný film, jen by možná mohl být drobet kratší. WAN prostě umí.
Bláznivá dovolená (2015)
Do dobré komedie má tenhle film hodně daleko. Zvracení a koupaní ve splaškách mi moc k smíchu nepřijde.