Poslední recenze (33)
Po čem ženy touží (2000)
Hoci som tento film videl niekoľko krát a má dobrú hlavnú myšlienku a kvalitný prepracovaný scenár, nestalo sa že by ma to nejako ohromilo a zaujalo.
Vlkodlak (2010)
Film ma bohužiaľ sklamal, po tom ako som videl trailer som čakal krvilačný horor plný napätia a strachu, ale toho som sa dočkal iba v minimálnom množstve. Pôvodný film z roku 1941 som nemal možnosť vidieť tak nemôžem porovnať originál s remakeom a posúdiť tak obidva filmy. U Vlkolaka (2010) musím ale pochváliť vynikajúcu výpravu, zvuky, efekty a Huga Weavinga, ktorý na mňa v tomto snímku zapôsobil veľmi charizmaticky a presvedčivo, navyše úlohu inšpektora Scotland Yardu, stvárnil veľmi znamenite. A samozrejme nemôžem zabudnúť na nikdy nestarnúceho Anthonyho Hopkinsa, ktorý keď dostane akúkoľvek úlohu tak ju zahrá brilantne a predvedie svoje herecké umenie, rovnako ako tu.
Cesta do Ameriky (1988)
Asi jedna z najlepších Murphyho komédii, kopa dobrých hlášok, scén a situácii.