Poslední recenze (75)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Sofia je prostě kočka...výprava druhá hvězda... Zbytek je už jen pro milovníky lineárních, předvídatelných filmů. Taková počítačová hra, kterou ale nehraješ ty, jen na to koukáš. Škoda. Druhý díl už neuvidím.
Gang zelené rukavičky (2022) (seriál)
No legrace...nekomplikovaná, ale fajnově zpracovaná. Radost koukat.
Vyproštění 2 (2023)
Film navazující na tradici typu Komando, Rambo atd... dal jsem 23 minut, pro mě to bylo příliš dokola...