Poslední recenze (9)
Doba ledová (2002)
Maximálna zábava pre každého. Podivná banda, ešte podivnejšia praveká veverička, ufo v zamrznutej jaskyni a hromady smiechu striedané s vážnym zamyslením. Za čokoľvek z toho si film zaslúži 5 hviezdičiek. A to som ešte nespomenul, kto v skutočnosti vynašiel snowboard :)
Farscape (1999) (seriál)
V nejednom podobný seriál ako napríklad Hviezdna Brána alebo Star Trek, no v mnohom zas originalita robí svoje a strháva do deja. Nikdy ma nelákalo sci-fi typu "dajme tam čo najviac rôznych ufónov", no na druhú stranu - prečo nie? Prečo by mali byť všade len ľudia? A prečo by to mali byť vždy ľudia, čo zachraňujú svet pred zlými ufónmi? Farscape je príbeh poskladaný z protikladov. Veľký fajter, kňažka, policajtka (viac menej), človek z totálne iného konca sveta, totálne netradičné záporné postavy a k tomu poletujúci veľký king, ktorý prišiel o všetko. Gýč, humor, podivné no veľmi dobré postavy a ten krásny pocit, že sa nedívate na supermanov ale na zločincov, ktorým ide každú chvíľu niekto znepríjemňovať život. Aby toho nebolo málo, máme tu živú loď, zopár typických i netypických problémov a akčný bonus akciu, ktorá nenudí. Personálne veľké plus je to, že postavy nie sú priehľadné. Dokážu prekvapiť, riešiť situáciu netradične a hlavne "zlé postavy" sú tak rafinovane zlé, že sa veľa ďalších seriálov zdá byť úplným brakom v porovnaní s Farscape.
Galaxy Quest (1999)
Totálna paródia na Star Trek a všetko s tým súvisejúce, perfektné škrípanie lode pri štartovaní, mäsožravé malé deti (alebo čo to bolo), pár totálnych looserov (ku koncu supermanov), komicky vyzerajúce mimozemské situácie a neskutočná výprava. Čo tomu chýba? V niektorých častiach sa vtip trochu vytráca, ku koncu je slabším povahám aj kus do plaču (tak dojemné...) a všetko dobre skončí. Aj napriek tomu, že musel tínedžer zažraný do seriálu vysypať smeti...