Recenze (136)
Ve stínu (2012)
No mně se to líbilo moc. Moc hezky natočené. Film mě udržoval v napětí od začátku až do konce. Další z řady kvalitních českých filmů, jen více takových..
Kick-Ass 2 (2013)
Od odpadu tuhle hrůzu zachránila jen Chloe a těch pár fórků, kterým jsem se zasmál. Jinak to byla neuvěřitelná sračka. Propad o 4 hvězdy oproti jedničce mluví za vše. Tak moc jsem se na todle pokračování těšil a přišlo takové zklamání. Škoda...And what say next? I want kick you to your ass!
Diktátor (2012)
Aladin madafakaaa! :D
Těžká váha (2005)
Až by se jednomu chtělo říct.. epický příběh!
Megamysl (2010)
4 hvězdičky za film a pátá bonusovka za supr hudbu a tu pěkně nakreslenou paní. Hodně milé překvapení :))
Rychle a zběsile 6 (2013)
Lidi neblázněte.. ani při maximálním vypnutí a degradaci mozku se to prostě nedá. V žánrech určitě chybí komedie, jinak se některé pasáže (a že jich je většina) tohoto filmu brát ani nedají. Přitom to šlo udělat jinak, potenciál z předchozích dílů to mělo, ale... a těch ale je spousta... například.. ale proč se z nás snaží Mr.Lin udělat pitomce?!
Z popelnice do lednice? (2010)
Nechutně pravdivé. Měl by vidět každý.
Sejmout zabijáka (2011)
Dobrí... jen kdyby ta paní měla hezčí ňadra.
Hon (2012)
Z kina jsem odcházel naprosto zdrcený a vyčerpaný. Emocionálně mimořádně silný film, při jehož sledování, ač se to může zdát jako fráze, tuhne krev v žilách. Herecké výkony víc než obstojné. Nejsilnější scéna filmu- rozhovor Thea s Klárkou následovaný jeho odchodem za Lucasem. Když už sem si myslel, že všechno skončí dobře a já odejdu z kina s vyrovnaným, dobrým pocitem, tak padl výstřel... Film výborně ztvárněný, avšak tuším, že už ho nikdy víc nechci vidět.
Den zrady (2011)
I love you Phillip Morris! ..ouch..sorry... Mike Morris!