Recenze (136)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Až nečekaně dobré, vzhledem k tomu, že jde o seriál z díly TV Nova ..
TRON: Legacy 3D (2010)
Kdybych to byl býval viděl ve 3D ... :-|
Šéfové na zabití (2011)
Nebýt toho konce tak bych dal klidně plný počet. Čekal jsem nějaké mega rozuzlení a né, že to všechno vyřeší náhoda (Gregory) :D
Fotři jsou lotři (2010)
S dalšími díly klesá i celková kvalita filmu. Škoda peněz a času dobrých herců ...
Sunshine (2007)
Že audiovizuální skvost? ANO! ;)
Já jsem tady (2010)
Co dokáže láska. Neskutečné sebeobětování ...
Hokej v srdci (2003)
Hokej - Hra mého srdce ;)
Rychlí a zběsilí (2009)
Staré dobré Fast & Furious, ale popravdě jsem čekal ještě něco víc ...
Všemocný (2011)
Rád bych dal 5*, ale na mně tam bylo až moc náhody. Jinak poslední scéna je nejlepší :D
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
"Epic Conclusion" ... jo a Neville je týpek :D