Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Black Books (2000)
Spaced (1999)
Červený trpaslík (1988)
Hra o trůny (2011)
Battlestar Galactica (2004)
Banshee (2013)
tak zvyšuju na pět, sice postupem víc vnímám pár blbůstek a nedotaženosti, ale co, je to sakra zábavný a na každej díl se těšim!