Recenze (352)
iGenius: Jak Steve Jobs změnil svět (2011)
Aple ve mě nevzbuzuje pocit, že bez něj nemůžu žít. Jinak pěkný dokument.
Vyměřený čas (2011)
Skvělý potenciál pro nadprůměrně chytrý film. Bohužel se tak nestalo a je z toho jen nadprůměrná popcornovka, u které jsem se dobře bavil. Na začátku to seznamování se světem a vysvětlování jeho principů je fajn. Pak už se přejde na čistou akci. Zklamaný nejsem, ale čekal jsem větší pecku.
Thundercats (2011) (seriál)
Je to vpodstatě to samé, jako staré Thundercats co si já pamatuju. Postavy vypadají cool jenom Panter je shit. I když je to nové zavání to strašně moc oldschoolem. Uvidíme jak se to rozjede. Prozatím ty kraťoučké díly nejsou vůbec na škodu.
Pařba v Bangkoku (2011)
Stejné naprosto ve všem jako part I. Akorát po druhé už to není tak originální, tak vtipné a tak skvělé jako jednička. Nicméně dá se na to koukat a pobavil jsem se.
Rango (2011)
Rango je skvělá postava, ale to k supr animáku rozhodně nestačí. Vpodstatě nějak zvlášť jsem se u toho nebavil. Příběh je dost slabý a připadalo mi, že se to snaží být vtipné za každou cenu. Ale není.
Určitě, možná (2008)
Né tak chytré, jak je tady hodně psáno, ale určitě se jedná o nadprůměrnou, velice povedenou, hollywoodskou rom/kom, která nespadá do šedivého průměru. Příjemná podívaná a herecké obsazení.
Sunshine (2007)
Opravdu efektní a vynikající film. Perfektní hudba a technické zpracování berou dech. Sakra tohle bych chtěl vidět v kině, přeci jenom na domácím kině to není úplně ono.
28 dní poté (2002)
Nějak si nemůžu pomoct, ale tváří se to strašně chytře. Přitom kdejaké hororové béčko je mnohem lepší. Začátek ještě ujde, ale jak děj postupuje je to horší a horší.
Šéfové na zabití (2011)
Hlavní trojice oproti svým šéfům stála vpodstatě za nic.
Americké psycho (2000)
Hodně lidí mi tenhle film doporučovalo. Všichni říkali jak to není originální, fakt psycho a strašně skvělé. Jediné co můžu říct, že Bale si roli užil, je v ní vinikající, ale tohle dílo je strašně přeceňované.