Recenze (43)
Trip do Téčka (2012) (studentský film)
Celý dokument k vidění zde: http://www.youtube.com/watch?v=W39aEMZgwko Laťka pro studenty nefilmových oborů byla nasazena proklatě vysoko.
Úhel pohledu (2008)
Nevyrovnanost scénáře a možná až přílišnou zběsilost hlavního hrdiny plně nahrazuje plný kotel adrenalinu, který z tohoto snímku dělá ultimátní hodinu a 20 minut dlouhou pecku, při které se nemůžete nudit ani sekundu. A Hodně se divím co dokázal udělat Pete Travis se 40 miliony dolarů. Skvělá akční jednohubka.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Nuda k posrání, aneb jak Quentin natočil druhou poctu a napodruhé se už nazadařilo.
Live Free or Die (2006)
Hodně slabá krimi komedie / vykrádačka krimikomedií / Guye Ritchieho s opravdu hodně trapným a nesympatickým hrdinou (mimochodem hlavní rodina z Hills have eyes 1) a ani trochu vtipným retardem Lagrandem (přitom potenciál tu byl). A pokud u vykrádačky Ritchieho nefungují hlavní postavy, je to trošku problém. Mdlý popunkový soundtrack situaci také příliš nepomohl. Jediné co se mi asi jen tak nevykouří z hlavy je krásná Zooey Deschanel aka Retardova mladší ségra. 30%
Ledově ostří (2007)
Velké zklamání. Nejen, že to vůbec není tak úchylné jak by mohlo, ale hlavně je to hrozná nuda. Jona Hedera nemám rád, do Frat Packu by se neměl cpát. Jediné co mě potěšilo byl slizký Wiliam Fichtner. 30%
Soukromé neřesti (1997)
Film mého mládí :)
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Hasselhofova scéna je brutálně samoůčelná, a v porovnání zbytkem filmu mi přišla dost slabá. Nejlepší jsou skutečně country pumpaři, Patrick a samozřejmě Spongebob.
Dar od Boha (2005)
Vyspělý film nejen pro nevyspělé adolescenty. Aneb sonda do života drog, náboženství a homosexuality očima jednoho EMO(homo) týpka z Kanady. Must see. (herecké výkony, scénář i kamera na jedničku, 4* pouze za uzívanou poslední půlhodinku). Krom toho názor, že se jedná o blábol, je blábol.
Mr. Brooks (2007)
Pan Brooks a jeho tři alter ega si vedou střídavě dobře. Zatímco Earl je suchopárník vedoucí spořádaný život, jeho "zlé" já (bezpáteřní a chladnokrevny Wiliam hurt) odpracuje veškerou práci za toho třetího, nám všem tak dobře známého Kevina. Ano Costner podává průměrný výkon, ale nutno podotknout, že jsem jeho postavě fandil. Film trpí nevyvážeností scén a až zbytečnou brutalitou (pokud jste si mysleli, že gore ve filmu s Costnerem neuvidíte, pusťte si radši Co je šeptem...). Například přestřelka s epileptickými problesky a střihem je prostě trapná. Film ode mě dostává vysoké hodnocení, jelikož zvraty jsou v poslední desetiminutovce příjemně vyhrocené, nehledě na to, že i předtím film odsýpal víc než dobře. Zvláštní poklonu bych vysekl i hudbě, která ač si bere hodně z tématu Prison Breaku, dodává filmu příslušný drajv a nedokážu si představit jiné hudební téma. To co mě zaráží je majoritní názor na podobnost s Dexterem. Ano, Brooks vraždí v noci. Tato jediná podobnost mě napadla. Dexter má schyzofrenii? Dexter zabíjí nevinné? Brooks si dělá sbírku krevních ampulí? Tak či onak, moc si přeji aby jsme se s pan Brooksem setkali zas někdy příště. Linie s dceruškou je rozehrána velmi dobře a stále sexy Demi Moore by pořád mohla něco nabídnout. "Kde jsem? Jsem na střeše budovy."
Zodiac (2007)
Naprosto vynikajici. Film roku.