Recenze (160)
Kameňák (2003)
Kdyby byl Kameňák pouze mluvené slovo byl by mnohem lepší...
Nevěsta s velkýma nohama (2002) (TV film)
Rád bych viděl více podobných filmů, rozhodně si zaslouží vyšší hodnocení, proto přidávám * navíc...
Sama doma (1998) (pořad)
Ale ta znělka je vážně odporná...
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Překvapivě velmi příjemné pokračování, líbí se mi tempo filmu, které je lepší než v prvním díle, žádnou vyloženě slabou stránku film rozhodně nemá, snad jen sestry v závěru by si zasloužili více ČASU...
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Na práci maskérů je radost se koukat a celkově se u toho jako u parodie lze pobavit, jedna z nejlepších soutěží v TV :)
Kniha džunglí (2016)
Kvalitních fantasy snímků je třeba si vážit
Píseň moře (2014)
Ještě jsem neviděl takhle vizuálně strhující animák
Spectre (2015)
To bych nevěřil jakej sranec se dá s těmito herci natočit
Svět Elmo (2006) (pořad)
Některé jsou fajn
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Ani minutu jsem se nenudil, film nabídl přesně to co měl, stylovou akční podívanou se sympatickými charaktery a kapkou vlažného humoru P.S. Jen měli místo čarodějky radši nechat chcípnout Edwarda