Poslední recenze (11)
Nenávist (2002)
Slepenec scének ve kterých se vždycky objevá nějakej modrej kripl...
Návrat do Cold Mountain (2003)
Hvězdička dolů za přeslazený konec a taky je to moc dlouhý a poslední čtvrtina filmu (ta přeslazená) vůbec neutíká. Ale jinak dobré.
Atlas mraků (2012)
Téměř tři hodiny utečou jako voda. Nádhera.