Recenze (42)
Stáhni mě do pekla (2009)
Raimiho návrat k žánru, který nastartoval jeho režisérkou kariéru (Evil dead) se ukázal jako správná cesta k úspěchu. Drag me to hell, je kvalitní horor, který chvílemi nahání strach v naprosto stejném stylu jaký byl vidět právě v Evil dead. Film má sice pár slabých míst, to ovšem na výsledném efektu je pramálo znát. Myslím, že Sam Raimi by měl točit více filmů ze žánru, který je viditelně jeho krevní skupina a rozhodně by se měl zdržet natáčení komerčních blockbusterů tipu Spider-man, kde se jeho filmařské umění absolutně ztrácí.
Chci to! (2007)
Tento film pro mě osobně značí přesný průměr filmové zábavy. Nijak zvlášť nenadchne, ale dokáže trochu zaujmout a pobavit.
Tichý muž (1952)
Trochu netipický John Ford, který vzhledem k oscarových ovacím zcela nenaplnil mé očekávání. The Quiet man je velice zajímavý a skvěle natočený film, s krásnou výpravou a kvalitnímy hereckými výkony. Má ovšem mnoho slabích míst a scénář dosti nevyladěný.
Dům na špatné adrese (2008)
Film z kterého plyne ponaučení: Nikdy nemějte za souseda Samuela L. Jacksona.
Gilda (1946)
Rita Hayworth září ve své životní roli. Gilda je mistrovský film s pravou "Noir" atmosférou, která je viděna málokde. Je to zkrátka absolutní klenot, který se řadí po bok nejlepším noirům. Jen škoda, že je u nás tak málo dostupný.....
Frankensteinova nevěsta (1935)
Z mého pohledu byl zub času v tomto případě nemilosrdný.
Psycho 3 (1986)
Perkins by zasloužil od Hitchcoka facku.
Last Order: Final Fantasy VII (2005)
Zajímavý animák, který zaujme zejména fanoušky hry.
Havran (1963)
Tipický Cormanovsky nouzový film natočený z potřeby ukojení finančního hladu.
Stalo se jedné noci (1934)
Pravděpodobně ta nejromantičtější z romantických komedií jaké jsem kdy viděl. Frank Capra byl génius a Clark Cable ještě vetší. Poviná škola pro dnešní filmaře.