Recenze (436)
Motýlek (1973)
Jedn s mala filmu,ktery se svou kvalitou dokazal vyrovnat knizni predloze.Jiste ze nedokaze i v tak dlouhe casem pojmout vetsinu deje,i presto je to kvalitne podano,herecky vhodne obsazeno.Pokud se jednou rozhodnete pro svobodu,neni nic co by vas zastavilo....
Ucho (1970)
Tak to bylo dosti nudene a celkem trapas.Nevim cim si to vyslouzilo tak vysoke hodnoceni.Asi sestavou vsech ksichtu,ktere stihne Bohdalka behem filmu predvest.Kdyby to v tom trezoru zustalo,vubec zadna skoda.
Návrat do budoucnosti (1985)
Michael J. Fox jaksi nemam skoro vubec v oblibe,takze jsem si asi patricne nedokazal vychutnat cely film,ani postava sileneho vedce mi neprisla nijak zvlaste prijemna,takze hodnotit muzu kladne jen pribeh,na svou dobu slusne efekty a uchazejici hudbu....55%
Městečko Twin Peaks - Pilot (1990) (epizoda)
Perfektni mysticka zalezitost od pana tajemneho.Dokonal atmosfera ve vsech ohledech,jednoznacne spolecne s celym serialem nejdokonalejsi Lynchovo dilo.Agent Cooper dokonale ztvarnen Kylem MacLachlanem je jedna s nejpodivnejsich postav cele kinematografie.Nejde sledovat jen jednou,nebot pokazde v tom najdete dalsi genialni zalezitosti.
Sedm (1995)
Nelze nijak jinak hodnotit ,nez perfektni!Thriller thrilleru!
Forrest Gump (1994)
Tak o Forrestovi je tu zu napsano vsechno co se dalo.Ja muzu jen spolu s ostatnimi smeknout klobouk pred dokonalym herectvim Toma Hankse,perfektni rezijni praci Roberta Zemeckise.