Recenze (102)
Bojovník (2015)
Taková romantika v boxerském plášti, už kvůli fesakovi v hlavní roli se mi to muselo líbit..
Daleko od hlučícího davu (2015)
Nevím proč mi film něčím připomínal Královskou aféru a Gabriel stále Madse Mikkelsena, ale nakonec přeci jen happy end...co jiného...žena za kamerou, to se jen tak nevidí.
Jedna za všechny (2014)
Zajímavé rozuzlení, pomsta žen bývá sladká.
Temné kouty (2015)
Knihu jsem nečetla, tak jsem byla na film zvědavá a do konce v napětí, neochuzena. Charlize Theron perfekt, včetně reminiscencí do dětství...Zmizelou jsem neviděla, takže první film na základě knihy G. Flynn.
Zabijáci (2014)
První film, který jsem viděla, co se týče zfilmování Olsenovy knihy, nevyhledávám detektivky a knihu jsem nečetla, ale jo, dalo se...zejména když Carla hraje Lie Kaas a sekunduje mu Fares Fares...že bych se podívala i na předchozí film? Ještě čtyři kusy čekají, pokud hodlají zfilmovat vše.
Setkání v Praze (2006)
Už kvůli tomu Mikkelsenovi, romantické město Praha, z hlediska filmu, a škoda hotelu Praha, když to člověk vidí. Aspoň ve filmu zůstane uchován, když už se po něm slehla zem...a konec? Jaký vlastně byl...?
Třídní sraz (2013)
Nevím, nevím, byla jsem zvědavá, co tento švédský film přinese a dojmy rozpačité, aspoň, že se dalo dívat na pár hezkých herců mužského pohlaví...
Láska (2012)
Skvělé herecké obsazení, film ukazující na úzký vztah dvou lidí, zůstávajících jen sami pro sebe.
High Performance (2014)
Film jsem viděla v rámci přehlídky evropských filmů. Herci se mi líbili oba v hlavních rolí, v průběhu filmu napínavá zápletka a zvláštní konec, přemýšlím ještě nyní...
Diana (2013)
Herečka mě mátla tím, že mi Dianu ničím moc nepřipomínala, zato pákistánský lékař, milenec, byl hezčí než ve skutečnosti, taková červená knihovna...