Recenze (190)
Dnes neumírej (2002)
Bond 20 - v podstate blbost, ale tim, ze to bylo zakonceni serie pred re-startem ok. Az do Islandu vynikajici...
Jeden svět nestačí (1999)
Bond 19 - rozhodne to scenaristicky melo vetsi potencial
Zítřek nikdy neumírá (1997)
Bond 18 - James Bond jako Rambo??? Az do Asie vynikajici.
Zlaté oko (1995)
Bond 17 - prvni a nejlepsi Brosnanovka. Ale stejne zamrzi, ze se na to Dalton vykaslal...
Povolení zabíjet (1989)
Bond 16 - jeden z mych nejoblibenejsich. Dneska by se o tom mluvilo v superlativech, tenkrat to bohuzel u kritiky moc nezabodovalo, tezce nedoceneny.
Dech života (1987)
Bond 15 - skvele, skvele, skvele, Dalton je ne nejlepsi, ale predloze nejvernejsi Bond.
Vyhlídka na vraždu (1985)
Bond 14 - tech 5 je ze sentimentu, prvni Bond, kteryho jsem videl...
Chobotnička (1983)
Bond 13 - po FYEO trosku pokles dolu, ale furt parada.
Jen pro tvé oči (1981)
Bond 12 - nejlepsi Mooreovka, navrat ke starejm dobrejm down to earth dilum
Moonraker (1979)
Bond 11 - spolecne s TMWTGG nejhorsi, v podstate remake TSWLM a YOLT.