Recenze (271)
Mizerové II (2003)
ja se bavil,miluju ty Bayovske spomalene zabery, hezky se na to kouka je to dobre natocene a hlavni postavy maji charisma a jsou vtipni.
Den Šakala (1973)
kvalitni a napinava klasika
Resident Evil: Afterlife (2010)
celkem se mi to libilo az na ten stupidni zacatek celej vykradenej z metrixu a taky konec byl nic moc, ale ten prostredek celkem sel, moc se mi libil ten bos s tou sekerou ten byl fakticky cool
Černočerná tma (2000)
i z mala jde udelat hodne
xXx (2002)
klasicky nadupany akcnak ze vsim vsudy a ma to koule
Osamělý mstitel (2003)
tisic krat omilany pribeh policajt zatkne gangstera gangster zabije jeho zenu policista se chce pomstit.... nic mene tento film ma fakt smrnc ne malou zasluhu natom jiste ma Vin Diesel.
Riddick: Kronika temna (2004)
krasne a efektne udelane scificko, coz je mimochodem muj milovany zanr, zda se mi ze tato postava je usita primo na telo Diselovi, nicmene schazi mi tu trozku vice rozvinuty dej, odkud se vzali ti smrtaci? a jak vlastne vyhinula jeho rasa? myslim si ze tento film by si zaslouzil vice propracovany pribeh ktery by se zameril vice na rozvoj postav nez jenom na zbesilou akci, no snad se dockame ve 3pokracovani. 70%
Dokažte mi vinu (2006)
celkem me to chytlo a Vin dokazal ze umi zahrat i na city, jsem na rozpacich mezi 3* anebo 4* ale kdyz uz nic tak kvuli tomu jeho paranimu ucesu si to zaslouzi.
Ochránce (2005)
Vin se do takovejch roli proste nehodi.
Babylon A.D. (2008)
zajimava pribehova lajna s nejasnym koncem asi si to budu muset dat jeste jednou abych to plne docenil. nobad